De kleinste sponsor heeft de grootste plannen. De eerste twee stoelen die PreCo voor zijn relaties heeft gereserveerd. Het gaat goed met ons pre-press bedrijf, waar one stop shop ping hét motto is. In een recent Client Satisfaction onderzoek (Grafische Branche 1999) scoorden we zelfs twéé negens. Eén voor 'snelheid van werken' en één voor 'relatiebeheer'. Een start om te zoenen! Die overrompelende opening hadden we natuurlijk ook hard nodig. Jij bent klein en je concurrenten zijn groot. Dan moet je beter presteren om het vertrouwen van opdrachtgevers te veroveren. Dat doen we dus. En vooral door de problemen op te lossen die bij pre-press reclamewerk de kop opsteken. PreCo is in de Amsterdam ArenA begonnen met twee stoelen. Maar de VIP boxen lonken. Het zou fantastisch zijn als wij u daar konden uitnodigen als onze gast. Zullen we beginnen met u ons telefoonnummer te geven? 020-6699441 en vraag naar Leo de Langen.

AJAX ARCHIEF

Presentatiegids (1987-2013) | 1999 | | pagina 70