Komt tijd 1996 is een bijzonder jaar voor Ajax. De verhuizing van het vertrouwde De Meer naar de Amsterdam Arena is ingrijpend. Het nieuwe supermoderne en uiterst luxueuze stadion voldoet geheel aan de status die Ajax heeft verworven. Grolsch was de eerste founder van de Amsterdam Arena. In het verlengde hiervan is ook het sponsorschap bij Ajax ontstaan. Het is eigenlijk heel logisch dat we elkaar gevonden hebben. Grolsch en Ajax passen immers perfect bij elkaar. Kwaliteit en vakmanschap staan bij beide hoog in het vaandel. Zowel Ajax als Grolsch maken mensen gelukkig en zelfs soms uitzinnig van vreugde. Daarnaast kan je net zo genieten van het prachtige voetbal van Ajax als van Grolsch, het lekkerste bier van de wereld. Grolsch is altijd al onderscheidend geweest. De beugelfles is hier een prachtig voorbeeld van. Ook Ajax onderscheidt zich, door voetbal op topniveau. Genoeg redenen dus om het sponsorschap met Ajax aan te gaan. Niet alleen in de Amsterdam Arena maar ook in het stadion De Toekomst kan een ieder dan ook vanaf de opening genieten van Grolsch-bieren. De 'derde helft' is immers ook belangrijk en dan komt de slogan 'KOMT TIJD KOMT GROLSCH' prima tot zijn recht. Grolsch is trots op haar sponsorschap van Ajax en we verwachten in de toekomst vele overwinningsbokalen met Grolsch te kunnen vullen. AJAX PRESENTATIEGIDS 1996-1997 2 2 3

AJAX ARCHIEF

Presentatiegids (1987-2013) | 1996 | | pagina 223