Geboren winnaars e Opel voelt zich thuis in de omgeving van winnaars en kampioenen. Dat de automarktleider van Nederland, nu al bijna dertig jaar lang, daarbij een fijngevoelig neusje voor kwaliteit heeft, bewezen de afgelopen wedstrijden om de Europese hoofdprijzen: van de door Opel als shirtsponsor gesteunde clubs won Paris Saint-Germain de Europa Cup 2 en Bayern München de UEFA Cup. Ajax, als finalist van de Champions League, koestert al jaren het medesponsorship van de autogigant. Dat Opel Nederland bij Ajax terechtkwam, behoeft eigenlijk weinig uitleg. Zowel Opel als Ajax kan bogen op een rijke traditie. Beide staan al vele jaren onafgebroken aan de top. En wat te denken van de belangrijkste karaktertrekken van Opel Nederland: een dynamische uitstraling, met een duidelijke toekomstvisie en voortdurende vernieuwing en verjonging. Termen die ook in één adem met het instituut Ajax worden uitgesproken. Een blik op het parkeerterrein van Ajax, op een willekeurige trainingsdag, zegt eigenlijk al genoeg. Het glimmende wagenpark, veertig Opeis sterk, heeft een al even grote verscheidenheid als de spelersgroep zelf. De Opel Astra, de Vectra en de Omega, de modellen waarmee Opel in het zakelijke segment van de automobielmarkt een leidende rol speelt, ze staan er allemaal. Net als de topmodellen op de particuliere markt, de Opel Corsa en de spectaculaire Opel Tigra. Voor elke speler wat wils. Ajax en Opel, twee geboren winnaars hebben elkaar gevonden. AJAX PRESENTATIEGIDS 1996-1997 211

AJAX ARCHIEF

Presentatiegids (1987-2013) | 1996 | | pagina 211