Geboren winnaars
e
Opel voelt zich thuis in de omgeving van winnaars en
kampioenen. Dat de automarktleider van Nederland, nu al bijna
dertig jaar lang, daarbij een fijngevoelig neusje voor kwaliteit heeft,
bewezen de afgelopen wedstrijden om de Europese hoofdprijzen:
van de door Opel als shirtsponsor gesteunde clubs won Paris
Saint-Germain de Europa Cup 2 en Bayern München de UEFA
Cup. Ajax, als finalist van de Champions League, koestert al jaren
het medesponsorship van de autogigant.
Dat Opel Nederland bij Ajax terechtkwam, behoeft eigenlijk
weinig uitleg. Zowel Opel als Ajax kan bogen op een rijke traditie.
Beide staan al vele jaren onafgebroken aan de top. En wat te
denken van de belangrijkste karaktertrekken van Opel Nederland:
een dynamische uitstraling, met een duidelijke toekomstvisie en
voortdurende vernieuwing en verjonging. Termen die ook in één
adem met het instituut Ajax worden uitgesproken.
Een blik op het parkeerterrein van Ajax, op een willekeurige
trainingsdag, zegt eigenlijk al genoeg. Het glimmende wagenpark,
veertig Opeis sterk, heeft een al even grote verscheidenheid als de
spelersgroep zelf. De Opel Astra, de Vectra en de Omega, de
modellen waarmee Opel in het zakelijke segment van de
automobielmarkt een leidende rol speelt, ze staan er allemaal. Net
als de topmodellen op de particuliere markt, de Opel Corsa en de
spectaculaire Opel Tigra. Voor elke speler wat wils.
Ajax en Opel, twee geboren winnaars hebben elkaar gevonden.
AJAX PRESENTATIEGIDS 1996-1997 211