A passion t Het afgelopen voetbalseizoen is weer eens gebleken dat het succes en de populariteit van Ajax geen toevallige aangelegenheden zijn. Alle behaalde trofeeën zijn resultaten van een bewust beleid met een duidelijke visie: de beste willen zijn. Bovenstaande geldt evenzeer voor UMBRO dat afgelopen seizoen bij vele mooie voetbalmomenten aanwezig was. Naast de successen van Ajax waren de dubbel van Manchester United en het Officieel Sponsor zijn van het Euro '96-toernooi voorbeelden van absolute hoogtepunten. UMBRO is net als vele internationale topteams die zij in portfolio heeft bevangen door A PASSION TO WIN. Deze passie moet uiteindelijk leiden tot de verwezenlijking van onze VISION! 'By the World Cup in 2002, be the Global Leader in Branded Football product on and of the field, dominating in key Football Countries.' Een 'passionele' relatie met Ajax, de beste club in de wereld, neemt binnen de visie van UMBRO een zeer belangrijke plaats in. UMBRO hoopt met Ajax in dit nieuwe seizoen weer vele mooie momenten mee te mogen maken. Wederom een zware opgave, maar UMBRO heeft het volste vertrouwen dat de Ajax-successtory nog vele jaren zal voortduren. AJAX PRESENTATIEGIDS 1996-1997

AJAX ARCHIEF

Presentatiegids (1987-2013) | 1996 | | pagina 201