A passion t
Het afgelopen voetbalseizoen is weer eens gebleken dat het succes
en de populariteit van Ajax geen toevallige aangelegenheden zijn.
Alle behaalde trofeeën zijn resultaten van een bewust beleid met
een duidelijke visie: de beste willen zijn.
Bovenstaande geldt evenzeer voor UMBRO dat afgelopen seizoen
bij vele mooie voetbalmomenten aanwezig was. Naast de successen
van Ajax waren de dubbel van Manchester United en het Officieel
Sponsor zijn van het Euro '96-toernooi voorbeelden van absolute
hoogtepunten. UMBRO is net als vele internationale topteams die
zij in portfolio heeft bevangen door A PASSION TO WIN. Deze
passie moet uiteindelijk leiden tot de verwezenlijking van onze
VISION!
'By the World Cup in 2002, be the Global Leader in Branded
Football product on and of the field, dominating in key Football
Countries.'
Een 'passionele' relatie met Ajax, de beste club in de wereld, neemt
binnen de visie van UMBRO een zeer belangrijke plaats in.
UMBRO hoopt met Ajax in dit nieuwe seizoen weer vele mooie
momenten mee te mogen maken. Wederom een zware opgave,
maar UMBRO heeft het volste vertrouwen dat de Ajax-successtory
nog vele jaren zal voortduren.
AJAX PRESENTATIEGIDS 1996-1997