I Custard on- offline communicatie uit Buitenpost groeit vv Buitenpost TS^^BKiilF'''Ajax on £r offline communicatie Voorstraat 32 Buitenpost www.custard.nl Custard adviseert en presteert op het gebied van communicatie. 'En dat doen we on offline', aldus Johan Wiersma. 'Online communicatie is natuurlijk van deze tijd, maar of fline communicatie is en blijft belangrijk', vult Hielke Jan Ellens aan. Elke opdracht die Custard uitvoert begint met een helder advies. Wat is het doel van de opdrachtgever? Met oog voor detail, maar ook realiteit, levert Custard communicatieadvies op maat. 'We werken voor een groot aantal lokale bedrijven, maar ook voor partijen als het UMCG, Mitra, Aegon, NDC mediagroep en de gemeente Achtkarspelen.' De op drachten omvatten het vormgeven en ontwikkelen van een huisstijl, communicatie advies, een website of webwinkel, of een volledige reclamecampagne. 'Door de veelzijdigheid van onze klanten, kunnen wij als Custard ook veelzijdig zijn in onze diensten', zegt Bauke Bosma. 'Sinds begin van dit jaar ben ik ook creatief betrokken bij het bedrijf.' Door toename van het aantal opdrachten was die uitbreiding ook wel nodig. Aan het begin van de zomer is dan ook besloten de drie eenmanszaken om te vormen naar één bedrijf. 'Voor ons de kroon op een krachtige samenwerking!' Custard is ook betrokken bij VV Buitenpost. Johan Wiersma speelt mee in de wedstrijd tegen Ajax, Hielke Jan Ellens is speaker. custard

AJAX ARCHIEF

Programmaboekjes (vanaf 1934) | 2011 | | pagina 19