I
Custard on- offline communicatie
uit Buitenpost groeit
vv Buitenpost TS^^BKiilF'''Ajax
on £r offline communicatie
Voorstraat 32 Buitenpost www.custard.nl
Custard adviseert en presteert op het gebied van communicatie. 'En dat doen we on
offline', aldus Johan Wiersma. 'Online communicatie is natuurlijk van deze tijd, maar of
fline communicatie is en blijft belangrijk', vult Hielke Jan Ellens aan. Elke opdracht die
Custard uitvoert begint met een helder advies. Wat is het doel van de opdrachtgever?
Met oog voor detail, maar ook realiteit, levert Custard communicatieadvies op maat.
'We werken voor een groot aantal lokale bedrijven, maar ook voor partijen als het
UMCG, Mitra, Aegon, NDC mediagroep en de gemeente Achtkarspelen.' De op
drachten omvatten het vormgeven en ontwikkelen van een huisstijl, communicatie
advies, een website of webwinkel, of een volledige reclamecampagne. 'Door de
veelzijdigheid van onze klanten, kunnen wij als Custard ook veelzijdig zijn in onze
diensten', zegt Bauke Bosma. 'Sinds begin van dit jaar ben ik ook creatief betrokken
bij het bedrijf.' Door toename van het aantal opdrachten was die uitbreiding ook wel
nodig. Aan het begin van de zomer is dan ook besloten de drie eenmanszaken om te
vormen naar één bedrijf. 'Voor ons de kroon op een krachtige samenwerking!' Custard
is ook betrokken bij VV Buitenpost. Johan Wiersma speelt mee in de wedstrijd tegen
Ajax, Hielke Jan Ellens is speaker.
custard