Sponsor wedstrijdbal Sponsor Bingo Loterij wordt VriendenLoterij Glansrol voor Schut in voetbal plaatjes commercial KORT NIEUWS f*»ART Fanart Merchandising sponsorde de wedstrijdbal tijdens de met 1-0 gewonnen bekerwedstrijd tegen FC Volen- dam. Fanart Merchandising ontving namens FC Utrecht een gesigneerde bal. De VriendenLoterij is sinds begin januari de nieuwe naam van de Sponsor Bingo Loterij. Naast de nieuwe naam is winnen vanaf nu nog leuker. Want als u wint, winnen uw deelnemende vrienden ook. En u bepaalt wie! Wint u een auto, dan winnen zij een auto. Pakt u de wekelijkse 100.000,-, dan mogen zij nog eens 100.000,- verdelen. FC Utrecht wint door uw deelname. De helft van uw inleg gaat immers rechtstreeks naar de jeugdoplei ding. Ga nu snel naar www.vriendenloterij.nl/eredivi- sie en meld u aan. U maakt dan iedere week kans op duizenden prijzen en FC Utrecht kan werken aan een top jeugdopleiding. De VriendenLoterij is maatschap pelijk partner van de Eredivisie. Alje Schut speelt een bijzondere rol in de voetbalplaatjes spaaractie van Albert Heijn. Vanaf morgen zijn de plaatjes weer te krijgen bij alle vestigingen van de supermarktketen. Centrale verdediger Alje Schut heeft een glansrol in de tv-com- mercial die binnenkort op tv te zien is. Albert Heijn is sinds 2008 officiële sponsor van de Eredivisie. Dit jaar, de derde keer, kunnen klanten meer plaatjes dan ooit sparen. Het gaat in totaal om 326 plaatjes met de officiële beelden van de spelers en de teams uit de Eredivisie. Bij be steding van €10,- krijgen klanten van Albert Heijn een stic kerboekje met vijf voetbalplaatjes en een extra sticker gratis. Nieuw is de mogelijkheid om een voetbalplaatje van jezelf en je vrienden te maken. De spaaractie loopt van 24 januari tot en met 13 maart. Voor het eerst kunnen klanten van Albert Heijn een voetbal plaatje van zichzelf maken door een foto te uploaden via www.ah.nl/voetbalplaatjes of hyves.nl/ahvoetbalplaatjes. De eigen plaatjes en die van vrienden kunnen vervolgens worden geplakt op de speciale 'vriendenteam' pagina's in het verza- melalbum. leder stickerboekje bevat vijf voetbalplaatjes en een extra plaatje met een tekst of afbeelding om het verza- melalbum te versieren en een persoonlijk tintje te geven. In het album kunnen de plaatjes van de spelers geplakt worden naast een jeugdfoto van de voetballers. Daarbij staat in het kort een biografie van de speler beschreven totdat ze prof wer den. De dubbele plaatjes kunnen verzamelaars ook dit jaar bewaren in een blikje. Nieuw is het tasje waar de dubbele plaatjes makkelijk in mee te nemen zijn en de Dreamteam pos ter voor aan de muur. Op Hyves kunnen voetbalfans naast het maken van een eigen plaatje, ook hun vrienden verrassen met een persoonlijk voet- balplaatjesfilmpje. Hierin is te zien hoe Eredivisie-spelers Dries Mertens van FC Utrecht en Tyrone Loran van NAC Breda voet balplaatjes met daarop de profielfoto van deze Hyves-vrienden met elkaar ruilen. FC UTRECHT - AJAX

AJAX ARCHIEF

Programmaboekjes (vanaf 1934) | 2011 | | pagina 7