'Goed voor het imago van AGOW en van Apeldoorn' ir ve Directeur victor Doorn over impact bekerwedstrijd tegen <T Ajax naar Berg en Bos; dat brengt soelaas voor de Blauwen, zowel op sportief gebied als in de recette. De preses van AGOW Apel doorn Victor Doorn is dan ook bijzonder verheugd dat het stadion op Berg en Bos meer dan is uitverkocht. 'Normaal kennen we een capaciteit van een 3250 toeschouwers, nu met een tijdelijke tribune erbij kunnen we een kleine 4000 mensen herbergen, en het is nagenoeg vol. Dit is goed voor de club en voor het imago van Apeldoorn..' RTL en de loting voor de volgende ronde na afloop van de wed strijd ook rechtstreeks uitgezonden vanuit onze businessclub. We zijn enorm enthousiast over het verloop. Natuurlijk had ik deze ontmoeting liever in de derde of vierde ronde van de beker gehad, maar Ajax blijft een mooi affiche en zorgt voor extra toeschouwers.' 'Kijk', zegt Doorn we zijn op sportief gebied bezig heel goed op te krabbelen. En nu de wedstrijd tegen Ajax, dat geeft extra impact. Bovendien een live verslag van Ook extra voorafgaande de wedstrijd tegen Ajax en in de rust is een optreden van een Braziliaanse showband, gesponsord door Fly Brazil, de nieuwe co-sponsor van de Blauwen. 'We zullen het zo aantrekkelijk mogelijk te maken', zegt Doorn. De D1 van onze jeugd loopt mee met de spelers, samen met de kids van Ajax. En de extra tribune die we hebben neergezet voor de wedstrijd tegen Ajax blijft ook nog staan voor de wedstrijd tegen de Graafschap, die we zondag 27 september spelen. Deze wedstrijd wordt live uitgezon den door omroep Gelderland. X cu CJ O O 32 CL) Cl

AJAX ARCHIEF

Programmaboekjes (vanaf 1934) | 2009 | | pagina 5