M-2KM De PSV FANdesk Tel. 040 - 2 505 505 In november 1999 heeft PSV een representatieve enquête gehouden onder haar seizoenkaarthouders om er achter te komen wat zij vinden van de communicatie met hun club. PSV wil graag weten of de supporters tevreden zijn over de veiligheid, de kaartverkoop en de informa tievoorziening vanuit de club. Maar ook is PSV benieuwd naar de mening van de supporters over bijvoorbeeld de horeca en sani taire voorzieningen in het Philips Stadion. In januari 2000 zijn de resultaten van de enquête verwerkt en uit deze gegevens blijkt onder meer dat zo'n 40% van onze supporters behoefte heeft aan een nog intensiever contact met PSV. De supporters weten bovendien niet goed waar ze met vragen of klachten naar toe moeten. Om alle vragen te beantwoorden en eventuele klachten te behandelen, is daarom nu de PSV FANdesk opgericht. De FANdesk moet uitgroeien tot hèt aanspreekpunt voor PSV fans. Meer uitgebreide informatie over deze en andere resultaten van de PSV FANquete, kunt u terecht in de meest recente uitgave van de PSV FANkrant (zie pagina 23).

AJAX ARCHIEF

Programmaboekjes (vanaf 1934) | 2000 | | pagina 27