M-2KM
De PSV FANdesk Tel. 040 - 2 505 505
In november 1999 heeft PSV een
representatieve enquête gehouden
onder haar seizoenkaarthouders om
er achter te komen wat zij vinden
van de communicatie met hun club.
PSV wil graag weten of de supporters
tevreden zijn over de veiligheid, de kaartverkoop en de informa
tievoorziening vanuit de club. Maar ook is PSV benieuwd naar de
mening van de supporters over bijvoorbeeld de horeca en sani
taire voorzieningen in het Philips Stadion.
In januari 2000 zijn de resultaten van de enquête verwerkt en
uit deze gegevens blijkt onder meer dat zo'n 40% van onze
supporters behoefte heeft aan een nog intensiever contact met
PSV. De supporters weten bovendien niet goed waar ze met vragen
of klachten naar toe moeten.
Om alle vragen te beantwoorden en eventuele klachten te
behandelen, is daarom nu de PSV FANdesk opgericht. De
FANdesk moet uitgroeien tot hèt aanspreekpunt voor PSV fans.
Meer uitgebreide informatie over deze en andere resultaten van
de PSV FANquete, kunt u terecht in de meest recente uitgave
van de PSV FANkrant (zie pagina 23).