SPONSORING OP HOOG NIVEAU w) tc l/l O CL l/l l/l ANTWOORDFORMULIER 10.000 20.000 40.000 -*«»»** N'AMRO Bank ABN/AMRO Toen wij het eerste sponsorcontract met AJAX opstelden, "wensten" wij (lees, hoopten wij op) tenminste één titel per seizoen! Tot nu toe is dat meer dan gelukt. Sponsoring betekent voor ons een "wederzijdse bijdrage". En dat ziet ABN AMRO graag wat breder dan alleen een sponsor die geld geeft in ruil voor shirt- en bordreclame. Ofschoon dit een niet oninteressante bijdrage levert aan de naamsbekendsheid van onze bank. Maar sponsoring van AJAX betekent voor ABN AMRO ook invulling geven aan een goede onderlinge samenwerking en de mogelijkheid te leren van elkaar. Beide zijn wij internationale organisaties met een wereld wijde reputatie en standing. Wij zijn beide ambitieus, toonaangevend en we streven naar topkwaliteit, geleverd door getalenteerde medewerkers. En al trainen ABN AMRO medewerkers niet op gras, wij trainen wel om te scoren, net als AJAX! Ook u willen wij de gelegenheid geven om te scoren met onderstaande prijsvraag. Vraag 1. Hoeveel AJAX spaarrekeningen zijn er inmiddels geopend? (kruis esn vakje aan) m «r Vraag 2. Wat was de naam van FC Groningen in het verleden? raag 3. Vertel in 30 woorden waarom u vindt dat de Bank zo goed bij AJAX past. O m Naam: Adres: f Postcode/Woonplaats: Telefoon: KICK0FF c u M nr. 9 27 Seizoenkaartnummer: KJ Stuur dit antwoordfor mulier in een gefrankeer de enveloppe vóór dins dag 21 november naar Postbus 1234, 1098 AV Amsterdam. De jury, bestaande uit de Ajax-selectie, zal de goe de inzendingen beoorde len op clubliefde en ori ginaliteit. De winnaar krijgt schrif telijk bericht en krijgt over twee weken in de pauze een prijs overhan digd.

AJAX ARCHIEF

Programmaboekjes (vanaf 1934) | 1995 | | pagina 26