4 internationale adidas-campagne adidas r r m NIGEL DE JONG Nigel schittert in p*# t, - j/ÊBËÊk -i. "'Sj. -41? Nigel de Jong schittert tegenwoordig niel alleen op het voetbalveld, maar sinds kort ooi als het gezicht van de nieuwste voetbalschoer van adidas: de F50. In een bijzonden campagne brengt de Official Partner van Aja) het gevoel van Nigel's nieuwe F50's tot leven Nigel is in de internationale adidas-campagm te zien naast onder meer David Trézéguet er Alessandro Del Piero (Juventus), Hernar Crespo (Chelsea), Djibril Cissé (Auxerre) er Javier Saviola (Barcelona) De F50 kent het unieke '1 huid, 3 chassis FushionFrame systeem, waarmee spelers ir staat zijn om voetbalschoenen aan te passer aan het juiste gevoel en de prestatie eigenschappen waar de speler op dat momen behoefte aan heeft. Het chassis (d< binnenzool) kan gemakkelijk en snel worder verwisseld om het gewicht, stabiliteit flexibiliteit en zelfs comfort van d< voetbalschoen aan te passen. Bij elk paa wordeirdrie binnenzolen meegeleverd Lichtgewicht (voor maximale snelheid er reactievermogen), Professioneel (voo optimale prestatie) en Comfortabel (voo ultieme stabiliteit en ondersteuning) Kijk voor meer informatir www.adidas.con

AJAX ARCHIEF

Magazine (1987-2007) | 2004 | | pagina 94