persoonlijk communiceren wel! e massa b is geen ki Tijden veranderen, zeker met alle nieuwe technieken. Hiermee veranderen ook een heleboel normen en waarden De consument leeft meer in het hier en nu dan enkele jaren geleden. Hij moet constant kiezen en is daarbij een stuk veeleisender en mondiger. De consument gaat de dialoog aan, wil niet meer zoeken, maar vraagt om comfort en complete service. En dit is precies wat Ten Klei biedt. Eén op één communicatie. Een speciale unit van Ten Klei beheerst deze kunst. Met de juiste mix van techniek, creativiteit en datamanagement komt Ten Klei tot daadwerkelijke data-creativiteit. Een effectievere benadering van specifieke doelgroepen is het resultaat van gericht bewerken, creatief toepassen en combineren van basisgegevens. Gesegmenteerd of gepersonaliseerd mailen behoort nu dus ook tot uw mogelijkheden. Een persoonlijkere benadering van uw klanten is er niet. Ten Klei wijst u in een persoonlijk gesprek graag de weg naar creatief datagebruik. Voor meer informatie kunt u bellen naar Nel Walker, telefoonnummer 0299-460101.

AJAX ARCHIEF

Magazine (1987-2007) | 1999 | | pagina 76