We re Id veroveraars Roto Smeets Ajax en Roto Smeets horen een beetje bij elkaar. Nu zullen velen dat vinden maar zeker onder de sponsoren is een aantal collega's, die dat terecht ook kunnen claimen. Maar wanneer Louis van Gaal spreekt over 'met een vleugje Engelse mentaliteit de wereld veroveren', geldt dit, zeker op het gebied van drukwerkprodukten, ook voor Roto Smeets. Perfection in Print staat voor de perfecte kwaliteit van onze produkten en dienstverlening, waarmee wij een internationale klantenkring in zeven Europese landen aan ons binden. Tijdschriften als Margriet, Libelle, Panorama, Elsevier, Aktueel, Playboy en Avenue, maar ook Time, The Economist, Business Week en nog veel meer, rollen elke week perfect op tijd van de persen om via de internationale distributie-afdelingen verder te worden verscheept. Ook de produkten die voor Ajax worden vervaardigd als bijvoorbeeld het programmablad Kick Off, het Ajax Magazine, de kalender en posters, komen van de persen van de Roto Smeets De Boer groep. Daarnaast ontwikkelen wij gedrukte media die opdrachtgevers helpen een rechtstreekse band met hun klanten op te bouwen, respectievelijk te onderhouden. Relatiemedia als Holland Herald en Allerhande en een reeks van andere titels worden door de Sponsored Media uitgeverijen van de Roto Smeets groep ontwikkeld en geheel geproduceerd van concept tot en met distributie. Ook alle vormen van klein handelsdrukwerk, boeken, promotionele brochures, posters, jaarverslagen e.d. kunnen ondergebracht worden bij de Roto Smeets De Boer groep in een van de 17 de Casparie Plano bedrijven. Ajax en Roto Smeets zijn druk bezig zich te handhaven in de top van Europa. De Ajax- school is een begrip. Evenzo is het Roto Smeets College uniek in de internationale grafische wereld en beide creëren zo, naast veel aandacht voor de basistechnieken, het voortdurend zoeken naar nieuwe functionele creatieve spelpatronen, waardoor fraai ogende effectieve produkten ontstaan. Ajax en Roto Smeets zijn clubs met een winnaarsmentaliteit, die met veel spelvreugde steeds meer tevreden klanten aan zich binden. DCCCMTATICr. me A I A Y 'Qlï 'Qfi 87 ROTC

AJAX ARCHIEF

Magazine (1987-2007) | 1995 | | pagina 85