We re Id veroveraars
Roto Smeets
Ajax en Roto Smeets horen een beetje bij elkaar. Nu zullen velen
dat vinden maar zeker onder de sponsoren is een aantal collega's,
die dat terecht ook kunnen claimen. Maar wanneer Louis van Gaal
spreekt over 'met een vleugje Engelse mentaliteit de wereld
veroveren', geldt dit, zeker op het gebied van drukwerkprodukten,
ook voor Roto Smeets.
Perfection in Print staat voor de perfecte kwaliteit van onze
produkten en dienstverlening, waarmee wij een internationale
klantenkring in zeven Europese landen aan ons binden.
Tijdschriften als Margriet, Libelle, Panorama, Elsevier, Aktueel,
Playboy en Avenue, maar ook Time, The Economist, Business
Week en nog veel meer, rollen elke week perfect op tijd van de
persen om via de internationale distributie-afdelingen verder te
worden verscheept. Ook de produkten die voor Ajax worden
vervaardigd als bijvoorbeeld het programmablad Kick Off, het
Ajax Magazine, de kalender en posters, komen van de persen van
de Roto Smeets De Boer groep. Daarnaast ontwikkelen wij
gedrukte media die opdrachtgevers helpen een rechtstreekse band
met hun klanten op te bouwen, respectievelijk te onderhouden.
Relatiemedia als Holland Herald en Allerhande en een reeks van
andere titels worden door de Sponsored Media uitgeverijen van de
Roto Smeets groep ontwikkeld en geheel geproduceerd van
concept tot en met distributie.
Ook alle vormen van klein handelsdrukwerk, boeken,
promotionele brochures, posters, jaarverslagen e.d. kunnen
ondergebracht worden bij de Roto Smeets De Boer groep in een
van de 17 de Casparie Plano bedrijven. Ajax en Roto Smeets zijn
druk bezig zich te handhaven in de top van Europa. De Ajax-
school is een begrip. Evenzo is het Roto Smeets College uniek in de
internationale grafische wereld en beide creëren zo, naast veel
aandacht voor de basistechnieken, het voortdurend zoeken naar
nieuwe functionele creatieve spelpatronen, waardoor fraai ogende
effectieve produkten ontstaan. Ajax en Roto Smeets zijn clubs met
een winnaarsmentaliteit, die met veel spelvreugde steeds meer
tevreden klanten aan zich binden.
DCCCMTATICr. me A I A Y 'Qlï 'Qfi
87
ROTC