Bekendheid
Communicatie
3.900
11.900
14.531
34
Aantal social media volgers
In het afgelopen verslagjaar hebben we ons ingespannen om de
communicatie en bekendheid van onze organisatie te vergroten.
Een van de strategieën die we hebben toegepast, is het gebruik
van storytelling door deelnemers aan onze projecten. We geloven
dat deze persoonlijke verhalen de kracht hebben anderen te
inspireren en een diepere verbinding te creëren met ons werk.
Ons bereik op de sociale media is gegroeid, met een vast aantal
volgers dat ons steunt en onze boodschap verspreidt. We zijn
blij met de betrokkenheid van onze volgers en de interactie die
we met hen hebben. We hebben gemerkt dat berichten waarin
voetballers betrokken zijn, vaak meer worden gelezen en reacties
oproepen. Het is echter belangrijk op te merken dat deze volgers
vaak geen blijvende volgers zijn en vooral geïnteresseerd zijn in
de betrokkenheid van bekende sportfiguren.
Het delen van deze verhalen is een belangrijk onderdeel
geworden van onze regelmatige content. We hebben ons gericht
op het creëren van boeiende en informatieve inhoud die ons
publiek aanspreekt. We zijn verheugd te kunnen melden dat onze
inspanningen vruchten hebben afgeworpen, aangezien onze
content goed gelezen wordt en positieve reacties genereert.
Hoewel we blij zijn met de groeiende aandacht en het aantal
volgers, begrijpen we dat het belangrijk is om ook te focussen op
het aantrekken van een breder en duurzamer publiek. We blijven
streven naar een beter begrip van onze doelgroep en zullen onze
communicatiestrategieën aanpassen om ook andere relevante
belanghebbenden te bereiken.
Van alle projecten en evenementen zijn dit verslagjaar project
en reportagevideo’s en foto’s gemaakt en die zijn afwisselend
zichtbaar geweest in de Ajax app, op de socialmediakanalen van
Ajax en de Ajax Foundation.
Instagram*
X Twitter (X)*
Facebook*
Acroms
Acroms
®99°
d^os
Iziggo
(ziggo
(ziggo
?AQA#
CURAQA#
CURAQA-#
CUBAQA#
pci v£