Bekendheid Communicatie 3.900 11.900 14.531 34 Aantal social media volgers In het afgelopen verslagjaar hebben we ons ingespannen om de communicatie en bekendheid van onze organisatie te vergroten. Een van de strategieën die we hebben toegepast, is het gebruik van storytelling door deelnemers aan onze projecten. We geloven dat deze persoonlijke verhalen de kracht hebben anderen te inspireren en een diepere verbinding te creëren met ons werk. Ons bereik op de sociale media is gegroeid, met een vast aantal volgers dat ons steunt en onze boodschap verspreidt. We zijn blij met de betrokkenheid van onze volgers en de interactie die we met hen hebben. We hebben gemerkt dat berichten waarin voetballers betrokken zijn, vaak meer worden gelezen en reacties oproepen. Het is echter belangrijk op te merken dat deze volgers vaak geen blijvende volgers zijn en vooral geïnteresseerd zijn in de betrokkenheid van bekende sportfiguren. Het delen van deze verhalen is een belangrijk onderdeel geworden van onze regelmatige content. We hebben ons gericht op het creëren van boeiende en informatieve inhoud die ons publiek aanspreekt. We zijn verheugd te kunnen melden dat onze inspanningen vruchten hebben afgeworpen, aangezien onze content goed gelezen wordt en positieve reacties genereert. Hoewel we blij zijn met de groeiende aandacht en het aantal volgers, begrijpen we dat het belangrijk is om ook te focussen op het aantrekken van een breder en duurzamer publiek. We blijven streven naar een beter begrip van onze doelgroep en zullen onze communicatiestrategieën aanpassen om ook andere relevante belanghebbenden te bereiken. Van alle projecten en evenementen zijn dit verslagjaar project en reportagevideo’s en foto’s gemaakt en die zijn afwisselend zichtbaar geweest in de Ajax app, op de socialmediakanalen van Ajax en de Ajax Foundation. Instagram* X Twitter (X)* Facebook* Acroms Acroms ®99° d^os Iziggo (ziggo (ziggo ?AQA# CURAQA# CURAQA-# CUBAQA# pci v£

AJAX ARCHIEF

Ajax Foundation (vanaf 2018) | 2023 | | pagina 34