J BEL VOOR ACTUELE INFORMATIE 06-350.350.1 I AJAXLIFE VAN DE AJAX SU PPORTERS AJAX ADVERTISING AWARD VOOR ABN-AMRO LOTING CHAMPIONS LEAGUE Ingeloot of uitgeloot? Dat zal de grote vraag zijn als er geen geld wordt afgeschreven. Om aan deze onzekerheid een ein de te maken, kun je RTL 5 Te letext, pagina 800 Sport en Spel raadplegen. Op deze pagi na's staan alle lidnummers en namen die een toegangskaart toegewezen hebben gekregen. Indien je niet bent ingeloot, hoef je niet meer te bellen met het secretariaat. op een creatieve wijze haar communicatie op het medium en haar doelgroep(en) afstemt. Winnaar van de eerste Ajax Advertising Award werd ABN- AMRO. De jury prees in haar rapport de wijze waarop de Bank met haar communicatie inhaakt op het sponsorship met Ajax. Met de uitingen die de ABN-AMRO in diverse communicatiedragers doet, krijgt het sponsorship een meerwaarde en wordt het ima go van zowel de Bank als Ajax verstrekt. De tweede prijs ging naar Technicum, die met haar buro Adhome een knappe relatie legt tussen de voetbalsport en het product dat wordt aange boden. De derde prijs was voor Holland Casino. Tijdens deze avond werd be kend gemaakt dat de oplage van Ajax-Life in het eerste jaar van haar bestaan is gestegen van 25.000 exemplaren naar 60.000 en inmiddels is zij bijge steld tot 65.000. Daarmee is Ajax-Life hard op weg het der de voetbalblad van Nederland te worden. Verwacht wordt dat, door de groei van het le denaantal, de oplage in 1995 verder zal stijgen naar 75.000 exemplaren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jan Bus- kermolen, coach van de Ajax Supportersvereniging, telefoon 02154 - 82348. De uitreiking van deze Award vond onder grote belangstel ling van de media en 7500 le den plaats. De 3 x A Award is in het leven geroepen door Dhr. L. Riesenbeck van de ABN-AMRO bank ontvangt uit handen van Dhr. Rings, directeur van Bosch en Keuning, de eerste Ajax Advertising Award. Notaris Blekemolen trekt onder toeziend oog van Paul Esajas 10.000 aanvragen voor de wedstrijd Ajax - Hadjuk. We hebben meer machtigingen ontvangen dan het aantal toe gangskaarten dat ons is toege wezen door de AFC Ajax. No taris Blekemolen heeft volgens notariële akte objectief en wil lekeurig 10.000 machtigingen geloot. Deze leden hebben recht gekregen op een toe gangskaart en is het geld reeds afgeschreven. Bosch en Keuning uitgever van Ajax-Life. Een vakjury kent jaarlijks deze prijs toe aan een adverteerder in Ajax-Life, die

AJAX ARCHIEF

Ajax Life (vanaf 1994) | 1995 | | pagina 47